MISJA? DBAĆ O BEZPIECZEŃSTWO LUDZI
Nie ma bezpieczeństwa bez empatii i zaufania. Sytuacje zagrożenia są anomalią, zdarzają się nagle i nieoczekiwanie. My jesteśmy na nie zawsze gotowi.
MISJA FIRMY: NIE TYLKO SŁOWA
Misją firmy jest świadczenie usług ochrony fizycznej na najwyższym poziomie w branży telewizyjnej, eventowej oraz ochrony osobistej. Ale dla mnie Bodyguard In Media to nie tylko Agencja Ochrony.
W najszerszym ujęciu moim celem i marzeniem jest zmiana postrzegania pracownika ochrony przez
społeczeństwo. Nasz zespół z powodzeniem działa na rzecz budowy etosu i poprawy prestiżu zawodu pracownika ochrony świadcząc usługi na najwyższym poziomie.
Chcemy budować wizerunek pracownika ochrony jako wyszkolonego profesjonalisty z wysoką prezencją i kulturą osobistą, wyrażającego się z szacunkiem do ludzi, uczynnego, uczciwego oraz dającego poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad powierzonymi mu zadaniami.
Dlatego poza najwyższymi standardami w zakresie wyszkolenia - kwalifikacjami i doświadczeniem pracowników dużą uwagę zwracam na rzeczy, których nie da się nauczyć na specjalistycznych kursach: wysoką kulturę osobistą i empatię.
Dołącz do naszej społeczności na instagramie: instagram.com/bodyguard_in_media/
KADRA NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE
Współpracuję z ponad 30 wyspecjalizowanymi pracownikami ochrony z uprawnieniami instruktorów amoobrony, ratowników kwalifikowanej pierwszej pomocy, ratowników WOPR, sterników motorowodnych, płetwonurków koordynatorów i konsultantów ds. COVID 19.W teamie Bodyguard In Media znajdują się pracownicy ochrony posiadający tytuł „RATOWNIKA” zgodnie z art. 13 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym i tym samym posiadający najwyższy możliwy stopień przeszkolenia w zakresie ratownictwa, który dostępny jest dla osób nie posiadających wykształcenia medycznego.
EMOCJE I BEZPIECZEŃSTWO
Podczas gdy prowadzący i uczestnicy Waszych ulubionych programów rozrywkowych dbają o rozrywkę i niezapomniane emocje my pilnujemy bezpieczeństwa ekipy na planie.
Od 2013 roku zabezpieczaliśmy większość polskich reality show. Możemy z dumą pochwalić się tym, że nie ma w Polsce drugiej firmy z takim portfolio! Mamy ogromne doświadczenie w pracy z wymagającymi realizacjami podwyższonego ryzyka: Big Brother, Ex na plaży, 40 kontra 20. Zabezpieczaliśmy nagrania wszystkich 16 edycji Warsaw Shore w Polsce i pierwszego REALITY SHORE w Europie. Byliśmy wyłącznym podmiotem zabezpieczającym event Alkomaster - pierwszej takiej gali w Polsce. Współpracujemy z największymi domami produkcyjnymi w Polsce tj: Endemol Shine, Golden Media, ZPR Media, Constantin Entertainment, Dragon Head.
Polub nas na facebooku i bądź zawsze na bieżąco: facebook.com/BodyguardInMedia
PRZEDE WSZYSTKIM: SZACUNEK
Pracownicy Bodyguard In Media to osoby, dla których współpraca, służenie pomocą, dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem to oczywisty i podstawowy zestaw narzędzi stosowanych w relacjach interpersonalnych. Ułatwia sprawne wykonywanie powierzonych zadań wszystkim stronom przedsięwzięcia a przede wszystkim wpływa na komfort zleceniodawców i współpracowników. Wartości, jakie są kierunkowskazem dla naszej firmy to: szacunek do każdego człowieka, uczynność, lojalność, uczciwość, umiejętność zachowania tajemnic, ciągłe doskonalenie swoich kompetencji i kwalifikacji.
ZAUFANIE
Z branżą telewizyjną jestem związany od 2013 roku. Firma powstała z potrzeby stworzenia firmy zapewniającej usługi ochrony dla branży TV na najwyższym poziomie. Zdobywając kolejne doświadczenia w branży moim głównym celem stało się pokazanie nowej jakości. Nie widziałem na rynku agencji ochrony, która identyfikuje się z wartościami którymi kieruję się w życiu osobistym i zawodowym. Nie muszę mówić o jakości sprzętu i kwalifikacji moich ludzi - to oczywiste.
Dla mnie priorytetem są ludzie - moi pracownicy, współpracownicy, klienci. To najcenniejszy zasób, o który dbam najlepiej jak potrafię. Najpierw myślę o moim otoczeniu potem o sobie. Prowadząc własną Agencję Ochrony robię to co naprawdę dla mnie ważne, mogę budować swoją strategię i działać zgodnie z moimi wartościami. Zawsze osobiście negocjuję warunki współpracy z klientem mając na myśli moich ludzi oraz dobro klienta – wysoki zysk nie jest najważniejszy. Jeżeli ktoś mi zaufał to nie mogę go zawieść.
Za każdą mocną marką stoi nie tylko solidny lider, ale ZESPÓŁ. Według mnie na szczęście każdego człowieka składa się kilka elementów: finanse, szacunek pracodawcy, docenienie, możliwość rozwoju osobistego, poczucie bezpieczeństwa oraz stabilizacja ale jednoczesny brak rutyny. Dla mnie wizja idealnego środowiska pracy to wspólne współtworzenie bezpiecznego miejsca, gdzie pracują szczęśliwi ludzie.
I takie środowisko chcę budować.
PAWEŁ MOTYL, CEO